رتبه الکسا (Alexa Rank) چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رتبه الکسا (Alexa Rank) چیست؟
نوشته شده در شنبه 7 دی 1392
بازدید : 87
نویسنده : طراح

سایت الکسا در زمینه ی معرفی و رتبه بندی وب سایت های اینترنتی فعالیت می کند که در زمینه ی خود یکی از معتبرترین منابع اینترنتی می باشد . الکسا بر اساس بازدید کاربرانی که نوار ابزار الکسا را در مرورگر خود نصب کرده اند ، به وب سایتها رتبه می دهد و امکان بررسی آمار و تعدا بازدید کاربرانی که این نوار ابزار را نصب نکرده باشند ، ندارد . الکسا این امکان را برای شما فراهم می کند که خودتان را با رقیبانتان مقایسه کنید همچنین یک ابزار خوب برای بهینه سازی سایت است.

الکسا

الکسا رتبه ی هر سایت را بر اساس بازدید روزانه ی سایت و همچنین طراحی سایت استاندارد و مطابق با استانداردهای سئو محاسبه می کند.همچنین رتبه هر سایت در الکسا بسیار حائز اهمیت است زیرا رتبه الکسا به همراه رتبه ی گوگل معیاری مناسب برای سنجش اعتبار و میزان بازدید از سایت شما می باشد زیرا این رتبه از طرف صاحبان وب سایت ها بسیار ورد توجه می باشد پس باید تلاش شود تا با بهبود رتبه در تقابل با رقبای خود در بازار تجارت الکترونیک جایگاه مناسبی تصاحب نمایند .






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: